Nasze naczepy to bezpieczne i wydajne rozwiązania transportowe. Im bardziej szkolenie odzwierciedla rzeczywiste warunki transportu, tym większe są korzyści dla uczestników podkreśla Christian Heilers, Key Account Manager w Schmitz Cargobull.
Ciągniki siodłowe wykorzystywane w szkoleniach są połączone z naczepami S.CS w wzmocnioną plandekę (POWER CURTAIN). Zalety tego rozwiązania są wysoko cenione w branży, ale najbardziej doceniają je kierowcy.
Certyfikowana sztywność konstrukcji zgodna z normą DIN EN 12642 Code XL jest osiągnięta bez użycia listew nośnych dzięki pasom aramidowym i wbudowanym drutom stalowy. Takie rozwiązanie umożliwia szybszy załadunek i rozładunek bez czasochłonnej obsługi listew podporowych. Gdy ładunek jest całkowicie wyrównany, nie trzeba stosować dodatkowego zabezpieczenia z boku.
Dla kierowcy oznacza to również większe bezpieczeństwo pracy. Co więcej, plandeka boczna o wysokiej wytrzymałości zapewnia skuteczną ochronę przed kradzieżą, zapobiegając celowemu przecięciu oraz sprawia, że masa własna pojazdu jest mniejsza w porównaniu z konwencjonalnymi plandekami kurtynowymi, choć certyfikacja pozostaje niezmieniona.
Kurtyna S.CS z wzmocnioną plandeką posiada ważne certyfikaty Code XL oraz napojowe firmy Daimler, które zapewniają jej wszechstronne zastosowanie. Ładunek może być też zabezpieczony z tyłu przy pomocy pętli, przez które można przeciągnąć pasy mocujące wytwarzające siły blokujące do 2500 daN na rząd.
Połączenie ciągnika siodłowego i naczepy umożliwia kierowcom trenowanie w warunkach rzeczywistych. Cieszymy się z pomyślnego rozszerzenia naszego wieloletniego i konstruktywnego partnerstwa z Schmitz Cargobull o te pojazdy wyjaśnia Martin Gairing, szef Mercedes-Benz Trucks Training.
Źródło: Schmitz Cargobull