Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Transport chłodniczy w wyjątkowej oprawie

Utworzona: 2021-11-20


Wyjątkowy Actros 2563 L z limitowanej serii Edition 2 rozpoczął pracę w firmie SL Express. To drugi pojazd z puli 400 wyprodukowanych egzemplarzy, który wieloletni klient EWT Automotive w Ołtarzewie odebrał w tym roku.

W siedzibie firmy EWT Automotive w Ołtarzewie odbyło się niedawno uroczyste przekazanie firmie SL Express Actrosa 2563 L Edition 2 – zabudowanego podwozia samochodu ciężarowego z przyczepą chłodnią. Wszystkie elementy zestawu, na który złożyła się również zabudowa marki Schmitz z agregatem Thermo King, zostały pokryte ciemnoszarym, matowym lakierem z dodatkowymi elementami ozdobnymi wykorzystującymi motyw trójramiennej gwiazdy. Tandem porusza się na kołach z czarnymi obręczami, co podkreśla wyjątkowość zestawu.

SL Express, wieloletni klient EWT Automotive, zajmuje się specjalistycznymi przewozami chłodniczymi dla klientów m.in. z branży farmaceutycznej, do czego wykorzystuje przede wszystkim samochody dostawcze. Niedawno jednak firma rozszerzyła działalność i w związku z tym odebrała kilkanaście ciężarówek Mercedes-Benz, w tym dwie z limitowanej serii Edition 2 – najpierw ciągnik siodłowy a teraz zabudowane podwozie z przyczepą.


Bardzo sobie cenię markę Mercedes-Benz i współpracę z EWT Automotive, dlatego postanowiłem wykorzystać okazję do tego, żeby sprawdzić wszystko, co ma do zaoferowania ten pojazd pod kątem przyszłych zakupów kolejnych samochodów. Chcieliśmy też przetestować potencjał zestawu typu tandem, który umożliwia przewóz dwóch różnych ładunków z zachowaniem norm wynikających z certyfikatu TAPA, czyli bez ingerencji w trakcie transportu. W przypadku jednej naczepy nie jest to możliwe. Dodatkowo w każdej chłodni mamy możliwość ustawienia dwóch różnych stref kontrolowanej temperatury. Myślę też, że zyskamy wizerunkowo – zestaw będzie nas wyróżniał i zapewne zostanie pozytywnie przyjęty przez klientów
– spodziewa się Sławomir Lewczuk, właściciel firmy SL Express.

Nowym zestawem będzie jeździł doświadczony kierowca z ponad 20-letnim stażem w zawodzie – Adam Gawinowski. Przyznaje, że najbardziej się cieszy z komfortowego fotela, który w pracy kierowcy jest bardzo ważnym elementem odciążającym kręgosłup. Jak podkreśla właściciel firmy, kwestia wygody kierowcy również miała wpływ na wybór Actrosa Edition 2. Szef bardzo dobrze rozumie potrzeby kierowców, bo sam zaczynał karierę w branży transportowej pracując za kółkiem. Podkreśla, że praca za sterami Actrosa dodatkowo będzie formą docenienia najlepszych kierowców.


Actros Edition 2 ma najmocniejszy silnik, czyli 630 KM, a na pokładzie znalazły się wszystkie systemy bezpieczeństwa i wspomagania jazdy, takie jak Active Brake Assist 5, system jazdy półautonomicznej Active Drive Assist, cyfrowe kamery MirrorCam zamiast lusterek oraz Predictive Powertrain Control, a także Multimedia Cockpit. Kierowca powinien być również zadowolony z największej kabiny GigaSpace, komfortowego, klimatyzowanego fotela z masażem i pneumatycznego zawieszenia z przodu i z tyłu. Tapicerka została wykonana z naturalnej skóry,
a kabinę można oświetlić w stylu ambiente w wielu kolorach
– wylicza Bartłomiej Święcki, doradca handlowy EWT Automotive.
Źródło: Mercedes-Benz Trucks Polska
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
ADR Adviser Doradztwo i Szkolenia Jacek Pluta


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels