Usługi 3PL szczególnie doceniane są przez sklepy internetowe, ale korzystają z nich również firmy z branży FMCG, meblarskiej czy suplementów diety. Przejmujemy na siebie całą logistykę, co pozwala klientom skupić się na rozwoju sprzedaży i biznesu mówi Andrius Šumskis, dyrektor Hegelmann Logistics.
Szybkość, jakość, oszczędność zasobów
Wśród klientów korzystających z tej usługi znajduje się m.in. firma Sapiens (UAB Nature Labs), zajmująca się produkcją suplementów diety. Wraz ze wzrostem liczby zamówień, firma zaczęła szukać partnera, który zapewni elastyczne wsparcie.Dzięki Hegelmann Logistics zyskaliśmy kontrolę nad jakością i szybkością obsługi, a jednocześnie mogliśmy odciążyć zespół i zasoby mówi Almantas Gedminas, kierownik operacyjny Sapiens.Elastyczność i dopasowanie usług podkreśla także marka modowa BURGA. Jak wskazują jej przedstawiciele, Hegelmann nie tylko zapewnił optymalny stosunek ceny do jakości, ale również wykazał się zdolnością do szybkiego reagowania na zmienne potrzeby klienta. – Współpraca z partnerem, który rozumie znaczenie zrównoważonej logistyki, daje także przewagę konkurencyjną.
Strategiczny rozwój i nacisk na automatyzację
W latach 2019–2022 Hegelmann Logistics co roku podwajał swoją powierzchnię magazynową, realizując strategię ekspansji. Obecnie firma koncentruje się na optymalizacji procesów, automatyzacji i rozwoju oferty usług, nie wykluczając dalszej rozbudowy infrastruktury.Dziś naszym celem jest nie tylko dalszy rozwój, ale także większy nacisk na automatyzację i wdrażanie rozwiązań, które będą wspierać efektywność oraz zrównoważony rozwój podsumowuje Andrius Šumskis.Model 3PL i kompleksowa obsługa logistyczna, realizowana z jednego źródła, staje się coraz częstszym wyborem firm, które chcą zyskać przewagę operacyjną, obniżyć koszty i skupić się na swoim kluczowym biznesie.
Źródło: LinkedIn Hegelmann