
Oprócz wykazania się wiedzą teoretyczną, obejmującą kwestie techniczne, pracę w serwisie, obsługę klienta i wiadomości o macierzystej firmie, drużyny biorące udział w konkursie miały za zadanie udowodnić swoje umiejętności praktyczne na trzech stanowiskach serwisowych. Zadania dotyczyły diagnozy i naprawy usterki w ciągniku siodłowym, autobusie oraz silniku morskim.

Stworzyliśmy Top Team, aby zachęcić naszych pracowników serwisowych do rozwijania swoich umiejętności i pogłębiania wiedzy na temat rozwiązań transportowych i obsługi klienta. Chodzi również o zwrócenie uwagi na tych często niewidocznych bohaterów, którzy niestrudzenie pracują w serwisach, aby zapewnić naszym klientom najlepszy poziom usług. Top Team daje im szansę na zdobycie uznania, na jakie zasługująTop Team służy rozwojowi kompetencji zespołów serwisowych, wspiera pracowników w poszerzaniu wiedzy i umiejętności oraz promuje kulturę pracy zespołowej. Wszystko podporządkowane jest realizacji głównego celu serwisów Scania na całym świecie, jakim jest świadczenie usług, które zapewniają wysoką dyspozycyjność pojazdów użytkowanych przez klientów. W Top Team duże znaczenie ma również promocja bezpieczeństwa, zdrowia i ochrony środowiska.
– skomentował sens rywalizacji Mikołaj Pakuła, dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi Scania Polska SA.
Źródło: Scania Polska