Kilka zdań w języku niemieckim dla każdego kierowcy.
Jak zapytać, czy towar jest już gotowy, albo kiedy będzie?
Podać numery rejestracyjne lub po prostu się przywitać z Panem na bramie?
Kolejny, merytoryczny Q&A. W szóstej odsłonie serii Adam porusza trzy tematy:
00:45 - Czy prowadząc przewóz na potrzeby własne potrzebuję kwalifikacji zawodowej?
03:19 - Czy w podwójnej obsadzie mogę spać na leżance w trakcie jazdy?
04:44 - Czy wpis kraju zakończenia przerywa odpoczynek?
06:54 - Czy traktor z pługiem musi mieć żółte światła błyskowe?
Dzienny okres odpoczynku - oznacza dzienny czas, w którym kierowca może swobodnie dysponować swoim czasem i obejmuje regularny dzienny okres odpoczynku lub skrócony dzienny okres odpoczynku.
Regularny dzienny okres odpoczynku oznacza nieprzerwany odpoczynek trwający co najmniej 11 godzin.
Skrócony dzienny okres odpoczynku oznacza nieprzerwany odpoczynek trwający co najmniej 9 godzin, ale krócej niż 11 godzin.
Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz materiał.
Blisko 1800 osób niepełnosprawnych zatrudnia Poczta Polska. Spółka dąży do tego, by w przyszłym roku zatrudnienie wzrosło o kolejne osoby, w tym 360 w ramach programu Praca-Integracja. Poczta Polska przystąpiła do programu Praca-Integracja w 2018 roku zakładając zatrudnienie we współpracy z Fundacją Aktywizacja 400 pracowników do końca 2019 roku. Obecnie - w ramach współpracy z PFRON - spółka złożyła zapotrzebowanie dotyczące dalszego wzrostu zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Poczta chce zatrudnić kolejnych 360 pracowników ds. obsługi klienta, pracowników sortowni, kierowców (samochodów do 3, 5 tony) oraz listonoszy.
Dzisiaj obchodzimy Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych. W związku z tym przypominamy historię Cezarego, który urodził się bez prawego przedramienia i lewej dłoni. Niepełnosprawność nie była dla niego przeszkodą by zostać kierowcą ciężarówki. Jest jedną z twarzy drugiej edycji programu ''Polscy Truckersi'', realizowanego przez Discovery Channel.
Dzisiaj obchodzimy Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych. W związku z tym przypominamy historię kierowcy zawodowego, dla którego niepełnosprawność nie jest barierą nie do pokonania.
Od jakiegoś czasu w mediach branżowych dużo miejsca poświęca się na opisywanie zmian w czeskim systemie poboru opłat drogowych MYTO CZ. Co konkretnie się zmieni? Odpowiedź w najnowszym odcinku.