REKLAMA

Reklamowe

''Patrz na mnie!'' - A jakbym to ja była na pasach?
''Patrz na mnie!'' - A jakbym to ja była na pasach?
Kategoria: Reklamowe / Ilość glosów: 15 / Komentarzy: 2

Jest to spot, który powstał na potrzeby projektu, Patrz na mnie - poprawa bezpieczeństwa pieszych w ruchu drogowym na terenie miasta Braniewa".

Jest to jeden z trzech filmów, mających na celu edukować zarówno pieszych, jak i kierowców w kwestii bezpiecznych zachowań na pasach. Filmy krótko, ale bardzo dosadnie pokazują w jakich okolicznościach najczęściej dochodzi do tragicznych w skutkach zdarzeń z udziałem pieszych.

Kinia_etransport.pl

Jednym Słowem Continental | Zobacz Mistrzów słowa w Mercedesie AMG
Jednym Słowem Continental | Zobacz Mistrzów słowa w Mercedesie AMG
Kategoria: Reklamowe / Ilość glosów: 24

Zobacz Mistrzów słowa za kółkiem nowego Mercedesa. Trójka bohaterów testuje zimowe opony Continental WinterContact8482; TS 850 P i odpowiada na pytania polskiego mistrza rajdowego - Grzegorza Grzyba.

Kinia_etransport.pl

Jeden rzut oka i więcej informacji o Twojej działalności
Jeden rzut oka i więcej informacji o Twojej działalności
Kategoria: Reklamowe / Ilość glosów: 50

Dzięki interaktywnemu pulpitowi lokalizatora GPS łatwiej uzyskasz całościowy wgląd w swoją działalność i zobaczysz, które obszary wymagają usprawnienia.

Pulpit zapewnia łatwiejszy dostęp do bardziej szczegółowych informacji na temat działania Twojej firmy, pomagając w podejmowaniu racjonalnych decyzji biznesowych.

Pulpit ułatwia zarządzanie flotą samochodową, przedstawiając między innymi komplet informacji na temat odbytych przejazdów, ewidencji przebiegu pojazdu, zgodności z przepisami podatkowymi, oraz raporty i wiele innych danych - wszystko na jednym ekranie. W ten sposób zyskujesz pełną kontrolę i większą efektywność. To propozycja, której trudno się oprzeć! WIĘCEJ TUTAJ -> > >

Magda_etransport.pl

Volvo Trucks - The Cash Machine featuring Bob
Volvo Trucks - The Cash Machine featuring Bob
Kategoria: Reklamowe / Ilość glosów: 55

Poznaj Boba i jego nowy ''bankomat''. Kampania reklamowa w USA.
Do 11% oszczędności paliwa dzięki Volvo VNL w połączeniu z nowym silnikiem Volvo D13TC.

Kinia_etransport.pl

OSKAR ZIĘTA X ALFA ROMEO STELVIO
OSKAR ZIĘTA X ALFA ROMEO STELVIO
Kategoria: Reklamowe / Ilość glosów: 24

Bohaterowi w oddali towarzyszy dynamiczna Alfa Romeo Stelvio. Jego również widzimy przy pracy, projektant pochłonięty tworzeniem opowiada o uzależniającej sile bycia prekursorem innowacyjnych rozwiązań: Jeżeli zrobisz coś oryginalnego, to nigdy nie będziesz podrabiał mówi Zięta. To jest jak narkotyk, coś w organizmie się uwalnia i motywuje dodatkowo do tego, żeby to dalej robić. Nie bez powodu w tle partneruje mu właśnie Stelvio, który przez Alfę Romeo został oznaczony symbolem Quadrifoglio,czterolistnej koniczynki, którym od 1923 roku marka wyróżnia swoje najbardziej fascynujące i przełomowe modele, będące znakiem rozpoznawczym bezkompromisowych osiągów i włoskiej pasji do wyścigów samochodowych. Pierwszy SUV Alfy Romeo, niezwykle dynamiczny, łączący w sobie jednocześnie moc i lekkość, jest pod tym względem idealnym urzeczywistnieniem filozofii projektowej Alfy Romeo, La Meccanica delle Emozioni. Źródło: PAP

Magda_etransport.pl

NAJ nie bierze się znikąd
NAJ nie bierze się znikąd
Kategoria: Reklamowe / Ilość glosów: 31

30-sekundowy spot, który stanowi rozwinięcie zainicjowanej w lipcu kampanii outdoorowej. Komunikacja wspiera punkty styku klientów z marką - stacje paliw LOTOS oraz całą gamę produktów paliwowych i pozapaliwowych.
Koncern konsekwentnie podkreśla to, że swoje produkty wytwarza w jednej z najnowocześniejszych rafinerii w Europie. W kampanii nacisk położony jest na innowacyjność i jej koronny przykład - LOTOS Niebieski Szlak oraz na tworzący ją wspaniały zespół nowatorskich, kreatywnych i ambitni pracowników, którzy z pasją poszukują nowych rozwiązań

Magda_etransport.pl

ZUZA KRAJEWSKA X ALFA ROMEO GIULIA
ZUZA KRAJEWSKA X ALFA ROMEO GIULIA
Kategoria: Reklamowe / Ilość glosów: 38

Obserwując ją przy pracy i słuchając jej opowieści o tym, jak wielką rolę odgrywają u niej prawdziwe emocje, ludzie, z którymi pracuje, poszukiwanie w nich siły i wyrazistości, zaczynamy rozumieć, że są to jednocześnie cechy Alfy Romeo Giulii, która w filmie towarzyszy jej na drugim planie. Dla twórców Giulii oraz dla Krajewskiej piękno to stanowczo za mało, najważniejszy jest charakter. (Kiedy) Patrzę na ludzi mówi Krajewska zawsze szukam czegoś, co jest mocne, co ma jakiś power. Obraz, który mnie nie porusza, mnie nie interesuje. To samo podejście doprowadziło do powstania Alfy Romeo Giulii, z logo Veloce, czyli szybkiej, w której mocne sportowe zacięcie łączy się z niepowtarzalnym wdziękiem. Od jej wyrazistej sylwetki poruszającej się w miejskiej przestrzeni trudno oderwać oczy, jednocześnie wyobrażając sobie, czym musi być znalezienie się za jej kierownicą. Źródło: PAP

Magda_etransport.pl