Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Nowe VOLVO FH 460 euro 6 UWAGA !!!

ID: 160310


A więc tak, jeżdżę nowym modelem Volva euro 6 460 aktualnie mm 288tkmi sluchajcie ! Jeżdżę nim od nowości spalanie miałem średnio 28 litrów od 2 miesiecy spalanie wskoczylo na 35 i tak serwis nowe oleje, nowe filtry, osuszacz, opony michelinki 3d multi, sprawdzone hamulce, ad blue i wszystko co można a auta pali dalej 35 litrow, wczoraj kolejny serwis i sluchajcie użytkownicy !!! Silnik do roboty do wymiany wałek rozrzadu i 1 zawór na 3 cylindrze od chlodnicy tj ssacy, i teraz uwaga nowe silniki euro 6 wymagają regulacji zaworow po okolo 80~100 tkm i to jest oficjalny komunikat producenta tak mi powiedzieli na serwisie jeżeli tego się nie zrobi to będzie tak jak u mnie zatarta rolka od zaworu ( prawie kwadratowa i na walku bruzda 2mm długą na 5 cm... wraz z wiekszym spalanie auto stracilo czesc mocy, uwaga na komputerze wykazuje błąd jakiś od zaworów ja miałem takie błędy ~ S 3277, S 3241, S3238, S3225. S3168 dodam że miałem również czasem wibracje lekkie silnika, kupić przestrodze

Posty (48)

TruckEr750
Każdy silnik diesel sie reguluje co 100 tkm
TruckEr750
Oczywiscie w ciężarówce
Ł ysy
Nie nowość z regulacją zaworów. W e5 robisz regulację średnio co 100-150 tyś km.
Ł ysy
Czegoś nie kumam. Nowe auto, i co, serwis nie robił podstawowych czynności serwisowych?
Ł ysy
No właśnie, w takich sytuacjach wychodzą na jaw wysokie kwalifikacje naszych kierowców. Baran słucha tylko radia, jedzie do momentu jak auto stanie. A czymś takim jak profilaktyka baran nie słyszał. On ma radio, on fury nie musi słuchać. Przecież za to baranowi nikt nie płaci.

2

Ł ysy
Trucker750. Nie ma potrzeby regulowania zaworów co 100tyś w innych autach. W Renault 420 możesz to robić raz na 500 tyś.
bosskikiero
hmmm, jeżdże nowym autem. I teraz zacząłem mieć obawy przed nazwaniem mnie przez Ł ysego " baranem "

a jak bedę jechał w nocy, to z obawy przed złapaniem kapcia mam wychodzić z auta i zamiatać autostrade, bo może tam leżeć coś co rozwali mi oponę a ja tego nie zauważe? czy w ramach profilaktyki podczas odpoczynku mam zamiatać tę autostradę?

-1

bosskikiero
kilka razy miałem styczność z serwisami. pierwsze o co pytają ( jeśli coś podejrzewam w drodze ) to czy wyświetla się jakiś błąd. jeśli nie, to zazwyczaj słyszę odpowiedź :
to proszę jechać. jak się zepsuje, albo się coś wyświetli, to wtedy proszę dzwonić. auto jest na gwarancji więc proszę jechać bez obaw. a w razie większej naprawy i pilnego ładunku podstawimy auto zastępcze.

i to wszystko
Arek99
Witam ja mam też takie volvo 2015 z lipca od początku dużo pali i servis rozkłada rence jak ktoś może doradzić co z tym zrobić teraz ma 60 tyś. tel. 601084665
Sergiej-TG
2016-03-29 20:47:47 Witam ja mam też takie volvo 2015 z lipca od początku dużo pali i servis rozkłada rence

Jak serwis rozkłada RENCE to będzie dużo palić :)
BartekSG
mój szef ma 6 takich Volvo, 4x 2015r, 2x2016 r, we wszystkich Volvach z 2015r były już wymieniane akumulatory na nowe.
Pewnego dnia w różnych odstępach czasu w każdym "zdechły" do zera.
Odpowiedź serwisu i producenta- niewłaściwe użytkowanie ( trochę dziwne, że aż 4 samochodach).

1

ampwieczorek
U mnie taka sama sytuacja,
4 auta euro 6 z 2015 roku i baterie w każdym już wymieniane. Nie wytrzymują nawet roku. Poza tym w dwóch autach wymieniane już moduły nawigacji i dynafleet.
Dzisiaj na serwisie wymieniane przewody od tachografu bo były zgnite (auto ma 15 miesięcy). Volvo strasznie poleciało na jakości i do wielu błędów nie potrafią sie przyznać. Twierdza, ze to nie jest ich wina
ampwieczorek
Volvo FH euro 6 - zdecydowanie NIE POLECAM
300D
Takie uroki nowych samochodów, praktycznie trzeba doliczyć jakieś 15-20tyś. rocznie na pakiety.
Taka polityka producentów.
300D
ampwieczorek- widziałeś te zgnite przewody do tacho? Myślę że nie, wymienili bo się wymienia tą wiązkę, bo taki jest schemat naprawy w takim przypadku i pewnie nawet nikt nie tej wiązki nie sprawdzał.
I tak dalej.
300D
Siadały baterie i gotowe.
Wystarczy kilka błędów z np. czujników obrotowych i już tacho świruje, rozkalibrowany impulsator.
Koszt takiej naprawy nie powinien przekroczyć 50zł.
Co zrobi serwis.. ? Wymieni wiązkę, impulsator, czujniki ebs i wszystko co pokaże ich komp.
MarcinSE
SZCZERZE - ja nie wiem o czym wy piszecie... my nie mamy żadnych problemów, Oki aku co roku ale to przez masę oświetlenia i mokre webasta...
300D
Marcin-Nie raz pisałem na temat poziomu serwisów w Polsce.
Mi nikt kitu nie wciśnie, nie raz słyszałem że jestem niemile widzianym klientem.
MarcinSE
Kiedyś był temat o adblue... ten sam problem o którym nie słyszałem... Można powiedzieć że to takie sabotowanie własnej marki przez serwis... :)
300D
Znam, jakby mechanizmy działań serwisów... polityke. Nie ma co pisać która marka lepsza która gorsza, to samo w osobówkach. Cisnienie na wyniki finansowe i tyle.
MarcinSE
Ktoś mi kiedyś napisał, że "jestem po niewłaściwej stronie wody"... uwielbiam rodzime wędliny, ale po tej stronie wody też je można kupić bez problemu... :) :) :)
konserwacje_zabytkow
Charlie jestes kierowca zawodowym i nie zainteresowales sie komunikatami bledow? Przeciez to jest twoje narzedzie pracy? Jak ty chcesz pracowac majac zepsute narzedzia?

-2

owca
Zazwyczaj urządzenia, w tym samochody, posiadają instrukcję obsługi. Tam w dość łopatologiczny sposób przedstawiony jest prawidłowy sposób użytkowania.

-1

konserwacje_zabytkow
dla mnie jest nie do pomyślenia żeby kierowca zawodowy nie zareagował odpowiednio na wyświetlające się komunikaty. to tak jakby murarz w trakcie pracy obserwował ze stoickim spokojem rzężący silnik betoniarki, zwlekając z wyłączeniem, czekając na to aż doszczętnie padnie.

-1

visitors
moze kierowca to przewoznik w jednej osobie?

moze kierowca dostal polecenie - JECHAC ( przeciez kazdy wie, ze volva sie nie psuja )
konserwacje_zabytkow
visitors - auta klasy EURO 6 (a to rozumiem jest nowe volvo) są monitorowane online. serwis wie wcześniej, że auto się psuje niż kierowca czy właściciel. jeżeli wyświetla się komunikat błędu wówczas nalezy wykonać telefon do serwisu i zapytać o co chodzi (jeżeli samemu nie jest się zorientowanym). A jeszcze wcześniej - zanim wsiądzie się do auta i przekręci kluczyki to dobrze jest przeczytać jednak książkę z instrukcją obsługi i uzytkowania. Ja wiem, że auto to auto - że jedzie do przodu, do tyłu i w boki, ale po to producenci wydają pieniądze na drukowanie książeczek z instrukcjami by je czytano. przecież właściciel firmy nie wykona pracy za kierowcę zawodowego. to nie właściciel firmy ma dbać o auto, ale kierpowca, któremu powierzył owo narzędzie - nikt nie daje auta za pół miliona półgłówkowi po to, by ten za chwilę powiedział "tu mi się coś zaświeciło ale jechałem dalej aż się zepsuło". właściciel firmy zawsze, ale to zawsze przekazuje auto w dobrej wierze, mając przekonanie, że daje je specjaliście - kierowcy zawodowemu
visitors
wiec przeczytaj jeszcze raz co napisalem wyzej. tyle ze wolniej przeczytaj
konserwacje_zabytkow
nie chce mi się, ty mi przeczytaj :) powoli i na głos

-1

KrissuABY
Witam a co myślicie o volvo fh4 eev w nowej kabinie 2013 460 lub 500? przebieg 300tyś-550tyś? i automat czy manual?
termik32
Volvo i Renault E6 - najlepiej regulować co 200tkm.. Nasze volvo 500 E6, kupione jako używane, jak się okazało nie miało od nowości ruszanych zawór, efekt to zbyt wysokie spalanie: pusty 28, pełny pod 40 ltr/100. Po regulacji spadło do przyzwoitych 24 na pusto i 32 na pełno (Warszawa, Zgorzelec, Monachium, Mediolan -31/100 ostatnia trasa. Na płaskich z pełnym łądunkiem Warszawa-Berlin nawet do 27/100 spadło.
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels