Ciekawostki
00:00 - Wstęp
00:34 - Co jest pod maską Budołaza?
04:24 - Rozpoczynamy przygotowania do odpalenia
07:44 - Rozbieramy filtr oleju starego typu
20:18 - Przygotowanie do egzaminu
23:37 - Sprawdzenie pompy wtryskowej
25:01 - Wlanie nowego oleju i przygotowania do odpalenia
25:51 - Przeróbka układu paliwowego
26:52 - Podsumowanie prac
29:06 - Pierwsze odpalenie silnika Budołaza
33:28 - Dni otwarte warsztatu w Muzeum Wena
00:00 - Ultra Cab 180" Sleeper Mega SEMI Truck Peterbilt 567
01:16 - IVECO Accessories
02:25 - Mercedes-Benz eActros 600
03:27 - Special Interior Berthons Viking
04:26 - Bolt Custom Coaches 2024 Artemis 17S1
05:31 - BRABUS Big Boy 1200
06:53 - Ford Trucks F-MAX
08:04 - Kenworth T680
09:04 - Mack Anthem
10:07 - KAMAZ 43118
11:11 - Bootleggers Pulling Team Custom Truck
11:59 - IN63HD Volvo FH12 by UNICAT
12:59 - Turnkey Race Hauler
14:04 - 2001 Freightliner Classic
14:51 - Keppel Trucking Pete 389
15:47 - Longline Oyving Jensen Termotransport
16:37 - ARI Legacy Custom Sleeper
17:35 - Optimus Prime
18:43 - Gruzovikus
19:16 - Renault rEvolution
eActros 600 jest produkowany w zakładzie w Wörth równolegle z konwencjonalnymi samochodami ciężarowymi, co świadczy o bezproblemowej integracji produkcji pojazdów elektrycznych z istniejącymi liniami montażowymi. Ta elastyczność pozwala stronie dostosować się do rosnącego popytu przy jednoczesnym zachowaniu wydajności. Zakład przyjął również podejście do produkcji neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla, wykorzystując odnawialne źródła energii, takie jak energia słoneczna, wiatrowa i wodna, a także badając energię geotermalną.
Polonez osiąga prędkość świetlną, ale zostaje zatrzymany przez Policję amerykańską.
Dzięki niezrównanej mocy, najnowocześniejszej technologii i aerodynamicznej konstrukcji, ta bestia została stworzona z myślą o wydajności i osiągach.
Dowiedz się, jak jeździć samochodem ciężarowym Volvo FH16 o mocy 750 KM. Na czym polega praca, jaka jest sytuacja w lesie.