Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Ciekawostki

Gasimy światło na CplusE Omega Pilzno videoblog
Gasimy światło na CplusE Omega Pilzno videoblog
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 0

Pierwszy odcinek CplusE Omega Pilzno videoblog miał swoją premierę w kwietniu 2017 roku. Po ośmiu latach publikowania odcinków przyszedł czas, by zgasić światło...

W odcinku jubileuszowym autorzy zabierają widzów w sentymentalną podróż po historii CplusE. Przez 8 lat działo się naprawdę sporo!

Kinia_etransport.pl

VOLVO Evolution
VOLVO Evolution
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 0

Szalona transformacja od 1928 do 2025 r.

Kinia_etransport.pl

STAR 660
STAR 660
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 0

Historia ''pszczółki'', jak pieszczotliwie nazwał tego STARa autor filmu.

Kinia_etransport.pl

Królowie konwojów
Królowie konwojów
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 0

Kierowcy transportu ciężkiego pokonują ekstremalne ekstremalne trasy w najtrudniejszym terenie Australii. Od pracy zespołowej pod presją po pęknięcia opon i awarie silnika - zobacz, jak ci kierowcy ciężarówek pokonują każdą przeszkodę, aby utrzymać konwój w ruchu.

Kinia_etransport.pl

Europa kontra USA - Kto może przewieźć więcej ładunków?
Europa kontra USA - Kto może przewieźć więcej ładunków?
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 0

Co by było, gdyby masa przewożonego ładunku miała wpływ nie tylko na ciężarówkę, ale także na bezpieczeństwo na drogach, płynność operacji, a nawet na środowisko? Przepisy dotyczące masy ciężarówek to nie tylko losowe liczby 8211; w rzeczywistości kształtują one sposób, w jaki przewozimy towary, jakimi ciężarówkami jeździmy i jak długo wytrzymują nasze drogi.

W Stanach Zjednoczonych jest takie stare powiedzenie: ''im większy, tym lepszy''. Ale jeśli chodzi o samochody ciężarowe, nie zawsze tak jest. Prawo federalne nakłada sztywny limit na masę ciężarówki na 80 000 funtów (około 36, 3 tony metrycznej) dla autostrad międzystanowych. Niektóre stany zezwalają na cięższe ładunki, zwłaszcza jeśli ciężarówka ma więcej osi i masz specjalne zezwolenie.

Z drugiej strony, Europa gra według innego zestawu zasad. Większość tamtejszych krajów zezwala na ciężarówki o masie od 40 do 44 ton metrycznych (to od 88 000 do 97 000 funtów), ale miejsca takie jak Szwecja i Finlandia się jeszcze dalej - pozwalając ciężarówkom ważyć do 60 ton metrycznych (132 000 funtów).

Tak więc prawdziwe pytanie brzmi: który system faktycznie działa lepiej? Czy Stany Zjednoczone postępują słusznie, rygorystycznie chroniąc swoje drogi, nawet jeśli oznacza to poświęcenie wydajności i zwrotności? A może Europa wygrywa, pozwalając ciężarówkom przewozić więcej, jeździć wydajniej i zachować większą zwrotność w ciasnych przestrzeniach?

Kinia_etransport.pl

Pokaz armii czeskiej
Pokaz armii czeskiej
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 0

Spotkanie Techniki Wojskowej - Koziniec 2025.

Kinia_etransport.pl

Niemieckie kontra amerykańskie ciężarówki - porównanie
Niemieckie kontra amerykańskie ciężarówki - porównanie
Kategoria: Ciekawostki / Ilość glosów: 0

Amerykańskie i europejskie ciężarówki - dlaczego tak bardzo się od siebie różnią?

Kinia_etransport.pl